Tuesday 13 November 2012

It's HIM again and again!!


Ok.. aku tetap aku. aku tetap suke en ZULHUZAIMY nie. dalam byak2 movie dye, aku paling suke movie nie. even watak dye jahat a.k.a antagonis, aku tetap suke dye dalam cite nie. bukan saje watak dye aku suke, cara pemakaian dye, cara dye persembahkan watak dye.. bagi aku sangat menarik.. and watak dye telah meneggelamkan watak utama a.k.a awal  (tambah annoying bile teringat time dye (AWAL) jadi MC kat ASK 2012) Wekkkkkkk!!! mmg tertido dah aku tgk ASK tu even tu lah event yang aku tunggu2 (Sebab le tgk pelakon2 yang aku suke). Sorry ya en AWAL. next year, cannot b u lah yer.. hehehehehehe~~

Ok, lupekan AWAL. Fokus!! kite cerite pasal en ZULHUZAIMY yer..!!! 

First aku start suke kat dye time tgk REMP-IT. even watak jahat, tapi aku suke. i like!! Tapi time tu so-so lagi r.. Then, one day aku ngok cite SALAM TERAKHIR. bergenang2 air mate nie.. Bese r, aku kan suke cite sedey2 y sad ending.. start dari tu aku start cam fanatik ngan dye nie r.. rase seronok sangat sebb ade bende y aku boleh buat untuk penuhkan minda aku nie. (asyik belajau jer, tepu r pale otak kan).
sampai satu tahap, aku pujuk bakal roomate aku blanjer aku p tgk teater dye. 




Sanggup tu aku p turun JB semate2 nk tgk teater dye. siap beli seat depan skali. mmg syok r bile dapat tgk dye depan mate.. rase puas sangat!!

Tapi xbestnyer tah camne tibe2 aku boleh jadi bek time tu. Mase dah abes show n nak mintak tandatangan pelakon, aku siap boleh beratur nk mintak sign en ZULHUZAIMY nie. (bese aku xberatur, men potong barisan jer..) jadinyer, aku dapat barisan blakang n en ZULHUZAIMY nie xle nk tgu lame2 sebab dye perlu ready untuk next show... waaa.... sangatlah sedey time tu. tapi xpe. janji aku da dapat jumpe dye depan2 pon dah cukup.
  bakal roomate aku sampai gigit tiket sebab panjang sangat barisan... Hehehehehe..



buat en ZULHUZAIMY, bile nak buat show kat MELAKA yerk? saya nak datang tgk show awak lagi.. =)

*** Harap2 en ZULHUZAIMY bace permintaan aku nie!! ***

OKlah.. kene sambung nanti. sebab kalau nak cerite pasal dye nie memang xabes. 
(actually nk upload movie dye tapi sebab besau sgt saiz, malas plak rase. biar ak ngok sorang2 je r.. hahahahhahaa)

ok. stop gelak. bye.



aku xigt link ape aku gune, tapi aku dapat dari youtube. really like dye main gitar..!!

No comments:

Post a Comment