Sunday 18 November 2012

Kawen + Cuti

Ok. Macam byak story jer kali nie.. watever pon, i'm happy. one of my best fren get married. semoga hubungan dorang kekal selamenyer... HAPPY WEDDING NONA!!!!

 Muke bahagia lepas da slamat nikah... hehehehheehe~~



even macam2 jadi kat dorang nie.. tapi orang kate, kalau dah jodoh tak kemana. nampak sesuai jer dorang kan. aku xmo komen lanjut pasal dorang. yang penting, aku happy sangat tengok kawan bek aku happy.
but,, one part y aku xle bla. time da abes mjlis nikah tu, kitorng dok r lepak2, borak2. roomate mmbe aku nie p r layan tamu. then dye cam nk ckap smthing ngn mmbe aku nie. tapi disebabkan roomate dye nie xbape kenal ngn kitorg, jadi dye ulang alik jer depan tmpat kitorg tgh borak2. smpilah mmbe aku nie prasan. membe aku nie pon tegorlah, "kenapa abang?". dengan sopannyer dye pon jawab, "nak amek barang, tapi xtau kat mane..." tros mmber aku nie pon bangun p kat dye. kitorng punyer gelak... ptt r asyk ulang-alek jer depan kitorg... hahahahhahaa~~~ malu2 rupenyer roomate nona nie.. tapi sweet r.
watever pon semoga korang kekal selamenyer yerk, smpai akhir hayat... aminnnnnn...
once again.. TAHNIAH NONA!!! aku happy sngat ko da selamat kawen.

disebabkan rumah nona nie letaknyer di TERENGGANU, jadi kitorg pon mengambil kesempatan ini untuk ber"CUTI".. yeahhhhhhh!!! tapi, rase penat plak kan dah jalan juh nie.. len kali r aku tepek gambar kat sini... hehhehehee...


No comments:

Post a Comment