Tuesday 13 November 2012

KoleKsi SaYa - DETECTIVE CONAN


Actually bende nie da lame nak update.. aku paling suke kumpul barang2.. pastu amek gambar... then, SHOUT!!! waaaa.... banyaknyer ape y aku kumpul.. sungguh ku tak sangka... WAAAAA....

Ok, boleh kongsi skit tak?? hhahahaha~~

Aku suke ngumpul start zaman sekolah menengah..
First bende yang aku kumpul ape tau?? KOMIK... hahhaahahaa~~ aku suke gile kat DETECTIVE CONAN ok.. sampai bakal roomate aku cite kat sume tukang kedai yang aku beli komik nie tentang koleksi aku.. buat aku segan jer... hahhahahahahaa~~


haaa... tengok!! kan aku da kate, koleksi DETECTIVE CONAN aku mmg penuh.. tapi aku suke y kulit kaler coklat nie je lah... y len aku kureng sikit... yelah, ade tu gambar xmenarik langsung. sebab en aoyama nie mybe soh dye punyer junior lukis kot. jadi lukisan tu xsecun dye punyer lukisan tau. jadi, kurengg feel skit nak bace... hehehehheheehe~~

Disebabkan en Detective nie hanye kuar 2 bulan sekali, bahan bacaan aku jadi kurang. So, aku pon mulelah beli komik2 y len.. tapi, aku bukan heavy komiker r.. (eh, Betol ker ayat aku nie??) 


yeker x heavy?? ye kot ek.. bukan banyak pon komik aku.. setakat satu rak pon xpenoh... hehehehehehe~~ aku penah tengok member aku punyer komik lagi banyak. sampai penuh almari.. Time aku blaja dulu, kalau p umah dye jer, mesti bawak balek komik (pinjamler konon2.. tapi lame gile pnjam.. hahahahhaha...)


Disamping tu, aku ade gak beli novel2.. paling aku suke + admire =nak jadi cam dyelah kan (konon2).. tak lain tak bukan.. en AHADIAT AKASHAH.. waaaaa... aku realllyyyy2 admire dye sampai bercite-cite nak jadik cam dye one day t (time kecik2lah..) tapi tu sume cam payah nak jadi kenyataan jer skrang memandangkan ape bidang y aku amek r kan.. hehehehhee~~


Tempat aku paling suke dalam bilik aku... mini library... waaaaaa... sebb kat sini sume buku2 hiburan aku ade. kadang2 dok berjam2 depan rak2 nie sbb nak pilih buku jer... hahahhahahaa~~ it's my hobby.. so wat??

ok.. next time aku rase nak share lagi r collection aku.. cam rase puas jer bile tengok bende nie sume.. hehehehhehee~~~


Ok. aku suke gelak.. that all. nite!

No comments:

Post a Comment