Monday 2 November 2015

WRITER'S BLOCK

Waaaaaa.. Rupanya sindrom writer's block ni bahaya jugak eh. Payahnya aku nak menterjemahkan idea-idea aku ni. PAYAHHHH!!!!

Idea aku macam-macam ada. Tiap-tiap malam aku cerita kat roomate aku idea aku ni. And, he said, it's very nice. Dia betul-betul berharap suatu hari nanti idea aku ni diterjemahkan dalam bentuk buku ke, cerita ke.. Sebab dia kata dia suka sangat dengar aku punya idea.

Tapi.. Macam tinggal angan-angan je.. Sekarang ni, dok berjam-jam depan laptop, tapi satu benda pun tak dapat nak taip. Camne ni?????

Kadang-kadang aku cube amek mood, tengok ig, twitter n drama2 hero aku tu. Then, Idea pun datang. Semangat aku. Tapi, bila buka words, haprak. Satu ayat pon payah nak kuar.

My hero n My roomate


ARRRHHHGGGGG!!! Aku stress!!!!

Idea datang. Tapi nak taip tak boleh.. Waaaaa...


Ok. Saja je nak meluahkan. Trimalah hakikat. Esok kerja. N kerja banyak tak siap lagi ni.. Itu yang sebenarnye.. Appaa!!! Amma!!!

Kerja oh kerja!!!


No comments:

Post a Comment